310810

Hejhej!

Idag har det varit en helt vanlig dag,  inte gjort något speciellt. Tina, jag, malin och isabelle tänkte göra ngt, men vi kunde inte bestämma oss vart vi skulle vara^^ Så det blev inget.

Vi tog skolfoto idag, Melinda var jättearg, för alla sa att det skulle vara imorgon. Men hon blev iaf nöjd med porträtt fotot. Jag blev väldigt nöjd med mitt porträttfoto, förra året såg jag ut som en indian eller något...

Bilder från gymkhanan finns på maddes blogg, madde.rosenbacka.se

Melindas och mitt lag hette J3, (Jackson Rathbone, Justin bieber och jasmine) och det andra laget hette typ, nåt. Kommmer inte ihåg. På lördag ska melinda och jag ha lektion för madde (hoppning) och ¨på söndag är det hopptävling. Kuligt! :)
Fast jag gillar inte att hoppa Jasmin, hon vägrar om man står i lätt sits, och det är ju det man ska göra. Så det blir lite ovant för mig. + att jag är så rädd för att dra henne i munnen^^

Men, ngn bild kommer kanske senare ikväll :)

// Danni
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?