Halvkonstig tävling

Hej!

Idag var det ju hopptävling som sagt. Men det gick ju lixom sådär... När Melinda och jag hade sadlat Jasmin och Melinda tog ut jasmin så såg jag och melindas mamma att jasmin markerade på bakbenet. Och inte lite heller, hon kunde ju inte gå ordentligt. Såå, vi tog in henne igen, Melinda ville inte vara med och tävla, så jag, madde och Linda tävlade. Jag fick rida på en annan häst. Det gick väl sådär, jag tyckte att jag red som en kossa, men Madde sa att det såg jättebra ut... Får väl lita på henne då :)   Men jag glömde att fotade med min mobil. Men Madde lägger ut på facebook, och då lägger jag ut dom här.

// Danni

Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-20 / 01:47:46

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?