Simning idag

Hej!

Idag i skolan var vi och simmade i simhallen. Ganska kul, vi skulle simma 200 m, och sen fick vi gå hem. Så jag gick hem med Melinda vid 12 kanske... 

Men sedan åkte jag till stallet och skulle kolla om det fanns ngn annan ridgrupp jag kunde byta till, slutar så sent på torsdagar, hinner inte till ridningen då. Men det fanns inte en enda j*vla grupp som var utan kö...   jag blev inte så jätteglad direkt, för jag tänker aldrig sluta rida, eller byta stall!

Men, det är väl bara att hoppas på det bästa.

Förresten, förut gillade jag ju Robert Pattinson, men nu har jag bytt till.... Justin Bieber♥ Så här kommer lite bilder :)






 

♥♥♥ :)

// Danni

 

Postat av: Melinda
2010-08-25 / 17:28:17

muppigt värre :( Jackson Rathbone rules !!!


Postat av: Minna
URL: http://gravidforsakring.net 2011-07-11 / 01:26:46

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?