Justin Bieber tävling

Hej! Jag är med och tävlar om posters (med justin bieber ofc) hos justindrewbieber.blogg.se






:) Ska även berätta om jag har drömt om honom nångång. He, a faktist, Men den drömmen var rätt sjuk^^

Det var typ jullov eller ngt, och jag fick ett mejl från justin, där han skrev att han ville att jag skulle komma hem till honom.okej, jag åkte dit. Och han sa att jag skulle städa hans hus. ehh, okeh, sa ja och städade dårå. När jag skulle åka back to sweden igen så hörde jag musik på flyplatsen. Då stog han och sjöng "Favorite girl" till mig!

Haha, jag vet, drömmen låter helt sjuk! :) 

Danni

// Danni

Postat av: Isabelle
URL: http://muffinalskaren.blogg.se/ 2010-09-03 / 15:04:14

Hej!! Gå in på min blogg nu och kommentera alla snygga inlägg med justin i :)



/IsAbElLe


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?