010910

Hello!

Idag var det också en helt vanlig skoldag. Har börjat få alla förbannade läxor nu... Inte kul! Typ i spanskan har vi 21 glosor. (Visst, låter väl inte så mkt, men det är det när man ska lära sig dom^^)

På idrotten körde vi typ "multi-brännboll" tror jag att det hette. Som vanlig brännboll bara att man kunde välja om man ville slå med trä, skjuta med fotboll eller kasta frisbee. Eftersom jag är sämst i världen på både fotboll och att slå med sånt där trä så tog jag frisbeen. Alla innan mig som tog frisbeen kastade jättelångt, och alla gjorde typ homerun. Sen kommer jag, och kastar typ en meter och hamnar vid andra konen. Proffsigt? Nja... Menmen, klantig som klantig, right?


Sen åkte jag till stallet, och där fick jag veta att jag fick hoppa före alla som stog i kö till en ridgrupp på måndagar, så jag får börja i den gruppen istället för torsdagar! ( Hinner inte rida, slutar skolan så sent)

Men, hörs imorgon

// Danni
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?