4/4 -2010

Hej!

Nu har jag inte skrivit på länge, beror lite på kommentarerna jag får (kolla på inlägget "ny design",) och för att jag bara inte orkat. jag vill bara säga en sak, den senaste elaka kommentaren va typ:× designen är asful och ingen gillar din blogg din ****!× Asså för det första är den som skriver så väldigt feg, och ingen tvingar henne/honom att läsa bloggen... Så du som skriver kommentarerna, kan väl strunta i att läsa bloggen om du tycker den e dålig, och hitta ngn roligare hobby en att göra folk ledsna?

Idag har jag iaf varit hos Jasmin, vi red först lite i paddocken, och sedan red vi intervaller i uppförsbacke. Hon verkade tycka det var jätteroligt, hon bara sprang å sprang^^ Och innan jag skulle rida så tog jag in Mondrian, (jasmin gillar inte att vara ensam i stallet) och han gjorde kolik symptom, gick runt i boxen, skrapade, rullade å allt möjligt... Trodde att han hade kolik, men madde sa att det bara var hans täcke som kliade... Herregud, var ganska orolig att han hade kolik, och så står bara jag å glor ♥

// Daniela ♥

Ps. Om ni vill kommentera detta inlägg, skriv inget elakt, då är jag hellre utan kommentarer en att ha massa elaka...

Postat av: Melinda
2010-04-04 / 20:10:33

Intervaller??


Postat av: danni
URL: http://snowflakeblog.blogg.se/ 2010-04-04 / 20:16:37

asså intervaller e typ back träning, först skritta uppför bace, trava å galoppera... som att sprina typ 60 m 6 gånger


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?