Avkastad

Hej!

Idag så var jag med  Melinda till Jasmin. Hon, jag och Madde red ut. Jag hade Jasmin, Madde Mondrian och Melinda red Faith. Men Melinda och jag böt efter ett tag. Då blev alla hästar helt galna, och faith gjorde världens bocksprång, så jag flööög av^^ Fick massa snö i munnen... Fast jag landade mjukt iaf, alltid nånting att vara stolt över! :) Madde fick typ damp på Faith, och började skrika på honom, det lät rätt kul^^ Innan "the accedent" så hoppade vi lite i skogen (jag red jasmin då), och efter sista "hindret" så tvärbromsade hon, jag låg typ på hennes hals, fast hon stannade iaf, Faith sprang iväg direkt när han kastat av mig, skit ponny!^^ fast sen skulle Madde "tämja" honom lite i paddocken (longerade) och när jag kom ner där och skulle titta så kom Faith och la huvet i min famn, som om han skulle säga förlåt, han e så söt♥ Imorn ska jag rida honom igen, fast då blir det HÅÅÅRD dressyr!

 

// mörbultade Danniiiii<3

Postat av: Melinda
2010-04-06 / 18:12:14

HEHE :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?