God morgon!

God morgon!!

Nu sitter jag i nattlinnet och väntar på att ringoling ska sluta, hatar det, är så trååkigt. Igår var vi och red igen, jag red faith, madde- mondrian, och melinda red jasmin (surprise^^) fast vi red i paddocken den här gången, hade ingen lust att bli avkastad igen. Faith var så himla lat att jag höll på att bli galen, va jättesvettig efter typ en kvart, när det tar 40 år att bli svettig på jasmin. Fast jag fick iaf ner Faith på tygeln. Efter ett tag när jag skrittade lite hörde jag Melinda gorma på Jasmin, hon gick tydligen inte ner på tygeln, hon drog upp huvudet istället, Melinda var jättearg. Sedan red hon och jag ut (jag på jasmin, hon på Faith, ville inte rida ut med honom direkt efter avkastningen) och jasmin gick ner på tygeln direkt! ♥

Men idag ska vi inte dit, då ska melinda följa med till överby (torsdag=riddag för mig) vi ska rida ut. Har ridit ovanligt mkt den här veckan. I söndags red jag, i tisdags och igår. + idag, också ska jag rida långritt på söndag igen. :)  men nu ska jag äta frukost...

ses

Danni
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?