Hoppiliskutt

Hejhej! (jag vet, rubriken....)

Igår på ridningen så hoppade vi. Innan så tänkte jag så här: Inte rida doris, inte rida doris. Och vem får jag? Doris såklart. Anledningen att jag inte ville ha henne, är att hon stannar på hinderna. Hon stannade såklart med mig också.
Första gången så låg jag över halsen på henne, andra blev jag arg och fattade galopp på en gång,. och tredje blev jag jättearg på henne! Fast det gick bra, hon hoppade jättefint när hon inte stannade. Och nu längtar jag till nästa torsadg (vi ska hoppa då också) för att jag nog kommer få rida Doris♥  Gud vad jag längtar!
Idag är det skötarmöte, på lördag är det kurs och på söndag ska jag leda på knatteridning :) Hästhelg alltså!
Men nu ska jag på idrott ( om 10 min) och sedan har jag No prov. jippi!


Danni

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?