Infoinlägg

Haha, känner mig rätt dum. Har letat länge efter den perfekta designen, men har bara valt enkla... det har typ blivit fel varenda gång... Och nu kom jag på att man ska klistra in kodmallar också. smart jag är va?^^
jaja, men snart kommer världens finaste gratis design man kan hitta (tror jag, har inte hittat någon än!)

föresten, jag saknar kommentarer! skriiiv.

Mina andra bloggar

* snowflakeblog.blogg.se/twilight (skriver inte så mkt på den, men ska försöka skriva mer)
* snowflakeblog.blogg.se/skolblogg (bara skolarbeten på den, inget intressant)


Jag hittade även lite tips på hur man får en bättre blogg:

1. försök skriva minst 2 inlägg varje dag.

2. Om det inte finns ngt roligt att skriva om, sök på internet eller "låna" rolig info från andra bloggar.Obs!: glöm inte att skriva källan!

3. Försök att inte stava fel på så mkt, inte ha så mycket smileys, hjärtan eller ^^ . Det kan verka lite väl flummigt.

4. byt inte design för ofta, välj en du verkligen gillar och inte tröttnar på så fort.

5. Ha många olika kategorier, med roliga namn.

Det var allt för mig just nu, men jag skriver senare ikväll!'

Danni

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?