160810

Hejhej!

Vaknade klockan 6 idag-.-. Jättekul! Och igår vaknade jag klockan sju... Bara tidigare och tidigare, haha!

Har äntligen hittat sladden som jag andvänder när jag för över bilder (bilder från usa kmr) så ska försöka ha minst en bild i varje inlägg (inte detta, bara för att sladden var borta så länge har jag glömt hur man gör^^ men jag får pröva lite.

Idag ska jag iaf först kanske åka till Hööks och köpa nya ridskor, och sedan åker jag till stallet.  Igår var Melinda och jag hos Jasmin, och hon hade sår överallt... stackars fina häst! Eller ja, överallt. Typ på halsen, fast det var många!

Men, nu ska jag gå ner och äta frukost, och sedan så vi se om jag lyckas lägga in bilderna, är lite seg med allt sånt där tekniskt (det vet ni som känner mig)...



// Danni ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?