Första skoldagen!

Hejhej!


Idag började skolan. Går nu i 7A, inte 6A... Jag trodde att det skulle bli kul ju, att se alla, om det kom några nya och sånt. Men inte då, INGEN hade försändrats ett skit, inte en enda ny människa eller nånting, bara massa tråkiga nya lärare... Jätte tråkigt ju! Men det bra är att vi nu äntligen får gå utanför "fängelset", asså förut fick inte gå utan för skolgården ens, och vad kan man göra på våran skolgård, åka rutchkana kanske? Men nu får gå utanför på rasterna! Det är skönt^^ (Inte för att går till nåt annat än typ OK, men ändå^^)

Efter skolan var Melinda och jag duktiga, vi joggade 2 km utan stopp:) Och jag har typ värdelns sämsta kondis!
Men vårat schema är dumt ( eller för mig, men det är mkt bättre än i 6:an, då vi slutade halv 4 tre gånger i veckan) våran senaste dag är kvart över tre nu, men på samma dag rider jag 10 i fyra, kommer aldrig att hinna det! Måste se om jag kan byta grupp. Menmen, här kommer bilder :)


sån här drack jag, asgott!

 

 Sara, Nicole och Melinda utanför OK.


// Danni

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?