Fredaagsmys <3

heej!

Nu sitter jag här och dricker pepsi.. intressant?^^

Har just suttit och sjungt med i because of you - kelly clarkson. den är jäättebra.. Jag andvände en penna som mick och "dansade" runt lite. hehe... Imorn ska jah till stallet, ska gå en kurs tillsammans  med anna panna lingonhalva... Hon hatar när jag säger så, hon tycker inte att det rimmar, det gör det enligt mig^^

Jag va hur klumpig som helst idag på idrotten, vi skulle springa så snabbt vi kunde mellan några koner som kanske va en halvmeter höga... Jag är ju som jag är så jag kraschade rakt in i en kon och flög igenom hela gympasalen... så  mkt mig.... :D värsta vurpan ju^^

Nu ska jag kolla runt lite... kanske sjunga lite till, vem vet? ^^



Danni ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?