God morgon!

Hej!

Förlåt att jag inte skrivit på länge!!!:(

Igår på ridningen red jag pamina igen, det gick bra denna gång!!! :D Sen gick alice, jag och anna upp i cafeterian och åt varm banan med kolasås.. Det va jätteäckligt!:p och sen hade vi vattenkrig.. suzanna blir nog inte jätteglaad!:) Idag ska jag till pappa, och va där tills på onsdag typ...


Nu måste jag sluta...




Danni ♥
Postat av: hehe
URL: http://hehe.blogg.se/ 2010-02-27 / 14:31:12

du är så falsk


Postat av: Du är dum!!!
2010-03-01 / 21:07:15

Hallå, det här är svar till HEHE

var det du som kommenterade på "äntligen plusgrader" också? Hallå, du verkar ju helt rubbad, hur kan du skriva till nån- "du är så falsk"? Du känner ju inte ens henne och jag fattar inte vf det finns sånna som du som bara vill strtaa gräl. Jag vill inte stara gräl, bara att du ska fatta vad fan du håller på med. Och tycker du det är hehe?? Är du skadeglad eller? Suck...


Postat av: hehe
2010-03-02 / 13:18:58

svar till du är dum

jag är INTE den personen som kommenterade äntligen plusgrader


Postat av: Anonym
2010-03-02 / 17:50:43

Svaar till HEHE

Jaha men endå.. De gör ju inte saken bättre...


Postat av: hehe
2010-03-02 / 20:32:27

kanske lite taskigt av mej

sorry men ... ändå lite


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?