jaaa!! det e plusgrader!

Äntligen! Jag har längtat i flera veckor på att snön ska töa... Nu håller den på! fast det skulle iförsig bli kallt igen, men hoppas att det inte blir det!!!!:D jag gillar snö, men nu är det alldeles för mkt och jag vill ha sommar... (okej, hur tänker jag? det e feburari... då är det inte sommar^^) men ähh, tänk att kunna springa runt i shorts och flip flops, inga tjocka mössor och jobbiga överdragare! Nu har jag äntligen sportlov, just nu är jag hos pappa men jag ska till mamma på onsdag, och då ska jag bara vara i stallet, heeelaa dagarna. På jullovet va jag  i stallet klockan 7 på morgonen till 8 på kvällen typ, gissa hur trött jag va när skolan började?^^

Danni ♥

Postat av: Sanna
2010-02-27 / 18:19:31

Fin blogg! <3


Postat av: anonym
2010-02-28 / 13:20:20

din blogg är sämst!!!!!!!!!!


Postat av: Melinda
2010-03-01 / 21:01:14

hallå det här är svar till ANONYM-

den här bloggen är inte alls sämst, om ngn är sämst är det du! Du är en j**a i**t och jag fattar inte varför du skriver det där!! Fatta att det är jävligt taskigt och du borde faktiskt skärpa dig!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?