R.I.P (rest in peace/vila i frid)

Jag hatar att börja inlägget såhär, men jag måste skriva av mig... Nu ska jag berätta vad som hände.

Jag kom till stallet och skulle titta vilka lektioner champion skulle gå, när jag ser en stor lapp. Där är en bild på fritidsledarens hund, troy, och sedan står det *2008 nånting, och under + 2010 nånting... HAN ÄR DÖD! visst, det är bara en hund,men ändå, han blev nästan inte ens 2 år! Det är helt sjukt... stackars suzanna! Hon såg jätteledsen ut i stallet, ville inte ge henne ngt ( hade tänkt göra ett kort eller ngt med några kompisar, men kankse inte den dagen) ifall hon skulle bli ännu ledsanre. Ni som inte kände troy gick miste om ngt. Han var JÄTTEmysig, alldeles flummig^^. Vila i frid... :(


Tokig
Rolig
Oemotståndlig
Ypperligt urgullig....

Troy = ♥♥♥♥♥♥♥

Usch vilket tråkigt inlägg, men imorn blir det nog roligare! // Danni ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?