Hello!

Nu har jag suttit framför datan i typ en timme, och nördat spela.se^^  Hehe...  Men iaf, idag på förmiddagen var vi och badade i Björklinge, åkte hem igen vid 14.00 kanske´. Det är så himla varmt, man dör ju typ av värmeslag så fort man går ut! Och inte är det bättre inne, det är lika varmt där...

Nu ska jag ju snart åka till Florida, och jag har blivit så himla flygrädd. Jag går runt och tänker; åhh, vi kommer krascha, jag kommer dö...! osv. Och jag har aldrig varit rädd för att flyga, jag har bara tyckt att det är roligt. Men flygresan går nog bra, även om jag kommer sitta stel som en pinne och tänka att vi kommer  krascha...

 

Men nu måste jag sluta, ska få gäster och måste fixa mig... Men skriver ikväll // Danni

Postat av: Leia ♥
URL: http://leiabloggar.blogg.se/ 2010-07-14 / 16:43:22

Tack för ditt svar och tips! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?