God Morgon och Hej då!

God morgon! Ha, normalt att blogga kvart i sju på en helg! Men ska ju till åland idag, så ska åka om till färjan om en  kvart. Var faktist inge trött imorse när jag vaknade (06:00) men det berodde kanske på att jag ändå var vaken typ halva natten! Jag somnade kanske 2 , vaknade igen vid 3, somnade vid fyra, vaknade fem och sov till sex. Jag har sovit kanske 4 timmar inatt... Men samtidigt är jag jätteförkyld, hostar och har ont i halsen, och då brukar jag ha svårt att sova. Menmen, som ni kanske vet så kommer jag ju inte skriva på hela veckan:( kan inte ta med datan dit, och det är inte säkert att det finns ngt nätverk där.

Nu måste jag gå och packa det sista! // Danni♥

 

ps. När jag kommit hem kmr BILDBOMB! <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?