Hemma igen

Hej!

Kom hem från Järpen igår kväll, men var så trött och orkade inte skriva. Idag var vi på fyrishov en snabbis, och nu ska pappa åka och handla mat till åland. Imorgon avslutas frågestunden!

Själv ska jag nog göra ingenting. Det är jag rätt bra på^^ Menmen, här kommer ett dagens!

 

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Jordgubbar och vattenmelon
DAGENS KLÄDSEL:Vita shorts och en rosa t-shirt
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: My happy ending - avril
DAGENS PLANER:Göra absolut INGENTING
DAGENS SAKNAD:Champion
DAGENS DUMMASTE:Inget en så länge..
DAGENS MISSLYCKANDE: När jag var på fyrishov så var det ngra som spela fotboll, också sköt dom bollen för långt, så hamnade den vid mig. Jag skulle skjuta tillbaka den, men istället så tappar jag min ena sko (flip flop) och den flyger rakt på ngn medans bollen flög åt andra hållet, bort från dom som spelade... Pinsamt.se!
DAGENS DROG:Vatten
DAGENS KÖP:Glass (cornetto) och Oreo
DAGENS GODIS:Nothing...
DAGENS HUMÖR:Glad!
DAGENS CITAT:Dont buy the lie ( ngn hade klottrat det på en reklamaffish vid busshållplatsen)
DAGENS ROLIGASTE: Vet inte...

Danni ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?