Imorgon...

... drar jag! flyget går runt 11 på förmiddagen, vi mellanlandar i New york (!) och sedan flyger vi vidare till Miami!:) Gud vad jag längtar! Men, det kanske dyker upp ngt inlägg dåochdå, fick veta att vi tar med en dator, men jag kommer ju inte sitta och hålla på med den bara för att vi har en!:)


Till alla som känner mig, och har mitt mobilnummer:

Jag kommer inte ha med mig mobilen till Usa, så sms och sånt kommer jag inte svara på... Men vykort kommer!^^<3


Nu blev det ett väldigt kort inlägg. Har mkt att göra idag, först ska jag åka till stinsen och se om jag hittar ngn "solklänning". Kom på att jag inte har en enda klänning som jag kan ha på en vardag, har bara "finklänningar"! (?)

Och sedan ska vi packa, fast det sköna är att vi inte ska ha med oss så mkt kläder. Finns tvättmaskin + att vi köper väl lite kläder där. Men jag har skoångest! Har redan bestämt vad jag ska ha för kläder ( twilight-tunika, skinntights, skinnjacka) men mina ballerina har jag pansionerat, sulan åkte nästan av^^  Men, hörs ikväll

 

// Danni

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?