Svar på Frågestunden!

God morgon!

Här kommer nu svaren från frågestunden. ( Mer om vad som händer med bloggen i höst kmr)

Amira frågar;

Vad  heter din bästa vän?

Svar: Ja, jag vet inte om Melinda och jag är  "bästisar"... Men jag säger Melinda! (sen får hon kommentera vad hon tkr^^)


Amira frågar (igen)

Hur ser du ut?

Jag är blond, lång och har blågröna ögon.

Viktoria frågar;

Jag har läst att du är mkt med Anna, vad får hon, 1-10?

10 såklart! :)

Emmi frågar;

Vilken kille i din klass skulle du välja?

jaa, ingen faktist, Jag vet att det e ett dåligt svar, men har inget annat! sry! :)

Det var alla svaren från frågestunden! En ny kommer i Höst, ska även skriva ett litet "info inlägg" snart, där det står vad som kommer hända med bloggen i höst!

Danni♥

Postat av: anna
2010-07-04 / 00:07:57

hahha, tack daniela :) <3


Postat av: Melinda
2010-07-05 / 15:50:52

Klart vi e bästisar! ;D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?