Dagens

Hejhej!
Förlåt att jag inte skrivit på typ 50 år... ska försöka börja skriva MINST ett inlägg varje dag. Men det har varit så mycket. Prov hela tiden typ. I torsdags red jag sandor, och det gick så himla bra, han var så extremt duktig. Och nu på torsdag så ska jag rida program (typ som en tävling, fast ändå inte) och min ridlärare sa så här i torsdags; ja daniela, hu har jag extra höga förväntningar på dig.Det kommer gå piss bara för det :p eller så går det jättebra, you never know. Aja, här kommer iaf ett dagens:

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: mjukglass
DAGENS KLÄDSEL:svarta byxor, rosa linne
DAGENS FRISYR:utsläppt
DAGENS LÅT:sk8er by - avril lavinge
DAGENS PLANER:plugga...
DAGENS SAKNAD:champion
DAGENS DUMMASTE:inget än så länge...
DAGENS MISSLYCKANDE:samma som ovan
DAGENS DROG:fun light saft
DAGENS KÖP: inte köpt ngt
DAGENS GODIS: citronläppar
DAGENS HUMÖR:tråkig
DAGENS CITAT: massor...
DAGENS ROLIGASTE:väckte melinda halv 9 imorse via mobilen!:)


Danni
Postat av: Melinda
2010-06-08 / 17:29:42

å de va ju lixom askul :I


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?