Midsommar

Hejhej!

Idag har vi varit på ngt ställe som hette Römmen och firat midsommar. Eller firat och firat, jag har väl mest stått och glott och varit uttråkad. Det regnade och var kallt, världens bästa midsommar väder!

Jag känner att jag måste hålla på med hästar snart! Har typ ångest för att jag inte kommer peta på en häst på typ hela sommaren. Fast jag håller på att kolla om det finns ngt stall eller ngt på Åland, så kanske jag kan rida lite där :).

Men nu måste jag sluta...



/ Danni♥

ps. frågestund på g. Kommentera frågor! :)

Postat av: amira
2010-06-25 / 17:24:22

vad heter din bästa vän?


Postat av: amira
2010-06-28 / 09:41:35

hur ser du ut?

Du kan beskriva typ blond/brunett/svartnett. bruna/blå/ gröna ögon osv.


Postat av: bruno
2010-06-30 / 14:28:41

vilken bh-storlek har du?


Postat av: viktoria
2010-06-30 / 14:32:29

jag har läst att du är med anna mycket. Hur många poäng får hon av dig, 1-10 poäng


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?