Skolavslutning!

Hejhej!

Haha, jag som skulle skriva ett inlägg varje dag, va fasen, har inte skrivit på typ 1 och enhalv vecka! sry.

Jaja, Idag hade vi iallafall skolavslutning. sköönt. Innan så gick vi och badade hos en i klassen som har pool, men jag är som jag är och glömmer handduk. ( Fast tänkte ändå inte bada, hade plattat håret, och det blir lockigt när det är blött.) Melinda den bajskorven är på ridläger och ringer inte när hon lovat! Grr...  Men aja, hoppas hon lär sig ngt iaf ;)  Jag tänkte byta design, till en jättesomrig. Som vissa kanske vet så tar jag alla desiger från bloggdesign.nu. Men i sommar kommer jag nog inte skriva så mycket, ska till Usa o så, och jag skriver inte när jag är där. Men fram till dess ska jag (betonar ska) skriva MINST 2 inlägg varje dag.

Menmen, ska leta design.

Glad sommar

Danni
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?