Heej!

(hade ingen bra rubrik, så det fick bli ett... träd?^^)

Förlåt att jag inte skrev igår, jag hann inte. Jag fick rida på heavy, jag har inte ridit henne på jättelänge, så det va en... tja "upplevelse". Vi provade en ny svanskappa på henne precis innan, och när vi skulle galoppera var det som om hon försökte "springa ifrån den", hon var verkligen jättepigg^^   Och idag red Anna och jag "hjälpa till ridning". Man får rida ut om man hjälper till i stallet på förmiddan, gissa vem jag fick rida? Sandor! Anna red tolliver, herregud, han va helt galen, blev rädd för allt, bockade osv^^ Han skrämde typ vettet ur sandor. Anna å jag red alltså *grabbarna bus*...

 

Skriver mer imorn

 

Danni

Postat av: TERREH
URL: http://terreh.blogg.se/ 2010-03-05 / 23:34:03

SV: Tack så jätte mycket! Det gjorde mig väldigt glad att läsa din kommentar :) Kul att du läste ett så gammalt inlägg, skrivet för mer än ett år sedan! Dock känns det som om det var nyligen jag skrev det :) Kämpa på och ha det riktigt underbart! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?