Jasmin, Mondrian & Faith

Hejhej!

Idag var jag med Melinda hos Jasmin. Hon red Faith, jag red jasmin, hennes mamma red Mondrian och Madde Honey. Vi red ut i kanske 40minuter, jasmin va helt galen när vi skulla galoppera,som om det brann bakom henne. Hon bara sprang å sparng^^ Sedan när vi kom in i paddocken så böt melinda å jag häst. sedan skulle jag hoppa så då red jag Mondrian. Tre hästar på 2,5 timme, stolt^^ Imorn är det ÄNTLIGEN måndag, seriöst, jag ÄLSKAR måndagar!
hehe... INTE, jag hatar måndagar... Undra om jag och katten gustav e släkt. Fast iförsig känner jag ingen som gillar Måndagar^^ Men på tisdag ska jag till Jasmin igen, det ska iaf bli kul.  

Om jag inte hinner skriva mer ikväll så... Gonatt!

 

Danni ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?